Měl bys se sebou něco dělat

To je věta, která moc nepovzbudí a mnohé skutečně nenechá chladnými. Stejně asi tak jako když se potkáme s někým, koho jsme dlouho neviděli a on nás uvítá slovy a dotazem, kdy se nám to narodí. Tady už to začíná být velmi vážné a nebudeme si nic nalhávat, že to dokáže také pěkně naštvat. A tak se do toho pořádně obujeme. V pondělí cvičení, v úterý zumba, ve středu posilování, ve čtvrtek pilates, v pátek běh, v sobotu plavání, v neděli jóga. Tak to je pěkný nářez a to by bylo, abychom nějaké to kilo někde dole nenechali. No za prvé to by hned tak nikdo nevydržel, takový sportovní nářez. A za druhé, pokud chceme zhubnout, tak i naše tělo potřebuje nutně odpočívat. Ono se totiž může stát, že sice spálíme více energie a zvýšíme si kondici, ale tuky ne a ne zmizet, tak čeho jsme docílili?

běžící pás

Je třeba trochu zvolnit

Pokud přestřelíme s pohybem, tak to naše hubnutí nemusí být vůbec efektivní. Je třeba zvolnit a naučit se také správně odpočívat. Je to docela podobný extrém jako hladovění. To je další velká chyba. Možná si myslíme, že tím porazíme obezitu nebo nadváhu, ale pak přichází jen zklamání a hlavně se o moc dál nedostaneme. Je třeba začít kamarádit s tělem a naučit se s ním spolupracovat. Je třeba mu nabídnout vyvážený jídelníček, protože samotnou redukci ovlivňuje i to co a kolik toho vypijeme a sníme. Tělu nesmí chybět žádné živiny, vitamíny a minerály. Když toho má dostatek, netrpí nedostatkem a ani nemá pocit hladu. Mnohdy nás mohou podpořit redukční doplňky nebo léky například http://www.sibutramine247.com/cs/zbozi/7-slimex-.html dosahuje skvělých výsledků v boji proti obezitě.

posilování

Protein a pohyb

Poslední dobou vyrostlo na trhu neskutečně mnoho proteinových výrobků. Takové doplňky se hodí k tomu, abychom zvýšili příjem bílkovin, a jsou vhodné při redukčních dietách. Bílkoviny mohou za větší bazální metabolismus a termogenezi, při které dochází k pálení tukových zásob v našem těle. Navíc jsme i delší dobu dostatečně nasyceni.  Takže je třeba nalézt správnou rovnováhu ve sportu i v našem jídelníčku. Jedině pak máme zaručený úspěch a již žádné hloupé poznámky a dotazy na naši adresu padat nebudou.

Měl bys se sebou něco dělat
4.4 (87.14%)14